Dystrybucja środków czystości – kanały sprzedaży w Polsce?

Dystrybucja środków czystości

Dystrybucja środków czystości – kanały sprzedaży w Polsce?

Dystrybucja środków czystości powinna być ważnym zagadnieniem dla każdego przedsiębiorcy, który zajmuje się sprzedażą chemii gospodarczej w Polsce. Właśnie dlatego napisaliśmy ten artykuł, aby pomóc Państwu w odpowiednim wyborze dystrybutora środków czystości. Mamy nadzieję, że zamieszczone informacje będą przydatne. Zapraszamy do lektury!

Hurtownie stacjonarne i internetowe

W Polsce dystrybuuje się środki czystości różnych producentów i marek. Są to zarówno polskie produkty jak i sprowadzane z zagranicy np. Niemiec, Anglii czy Francji. Istnieją dwa rodzaje hurtowni środków chemicznych – stacjonarne i internetowe. 

Dystrybucja stacjonarna

Pierwszy typ kieruje się zazwyczaj tradycyjnymi sposobami pozyskiwania klientów. Taka firma posiada swoich przedstawicieli, którzy prezentują przygotowaną wcześniej ofertę asortymentu hurtowni potencjalnym klientom. Jeśli firmy się dogadają przedstawiciel będzie dbał o dostawę towaru, zbieranie zamówień oraz informowanie o różnych promocjach i okazjach cenowych. Do hurtowni stacjonarnej mogą się zgłosić również sami zainteresowani. Niektóre z firm oprócz klientów biznesowych obsługują także indywidualnych.

Internetowe hurtownie chemii gospodarczej

Dystrybutor internetowy posiada oczywiście swoją stronę internetową w formie sklepu, w którym można albo od razu zamawiać produkty albo skontaktować się z przedstawicielem. Coraz częściej firmy powołują także aplikacje mobilne, dzięki którym wybór produktów jest prostszy a promocje i pakiety bardziej widoczne. Można nawet stworzyć listę produktów, które nas interesują a w momencie promocji aplikacja nam o tym poinformuje.Taka hurtownia promuje się i zachęca potencjalnych klientów głównie poprzez reklamy w internecie, radiu czy telewizji.

Dystrybucja środków czystości – reklama

Zarówno pierwsza jak i druga forma prowadzenia hurtowni może korzystać z usług telemarketerów, którzy przedstawiają ofertę telefonicznie a także w ten sposób mogą prowadzić sprzedaż produktów. Wcześniej tworzy się lub wykupuje bazę potencjalnych klientów. Telewizyjny marketing pozwala dystrybutorowi dotrzeć do bardzo szerokiej grupy potencjalnych klientów. Reklamy konkretnych produktów lub marek poprzez specjalne prezentacje telewizyjne sprawiają, że produkt staje się nam bliższy i rozpoznawalny, a reklama dostarcza informacji. Kanały, którymi dystrybuowane są środki czystości oraz którymi kieruje się reklamy produktów i marek są różnorodne. Co chwilę wymyślane są nowe drogi, a te sprawdzone ciągle się ulepsza. Ważne jest aby docierały do klienta i dawały mu wybór.

Konsumenci

Wymagania konsumentów bez przerwy rosną, dlatego hurtownie środków czystości ciągle udoskonalają swój asortyment. Niemal wszystkie produkty są nieustannie ulepszane – proszki do prania posiadają coraz przyjemniejszy zapach, stają się coraz bardziej wydajne i skuteczne. Powstają również nowe produkty, które ułatwiają utrzymanie porządku w gospodarstwie domowym – służą do nabłyszczania, czyszczenia trudno dostępnych miejsc itd. Rynek chemii gospodarczej  poszerza się coraz bardziej, dlatego prowadząc sklep z tego typu produktami, warto uaktualniać swoją ofertę.

Zachęcamy do zapoznania się z naszym poprzednim artykułem – Hurtownia artykułów chemicznych – co powinna mieć w swojej ofercie?

No Comments

Add your comment